سنسورفشار
10 مارس 2019
راهنمای انتخاب پمپ فشار آب
16 مارس 2019

ترموستات هانیول مدل T6373

راهنمای انتخاب و خریدترموستات دوفصل سه دور هانیول مدل T6373

ترموستات دوفصل سه دور هانیول مدلT6373 دو فصل آنالوگ هانیول ترموستات تنظیم دما جهت کنترل فن کوئل سقفی می باشد که با داشتن قیمت مناسب، دستور نصب آسان و همچنین طول عمر کارکرد بالا، پرفروش ترین محصول در این زمینه در بازار می باشد. این مدل با دارا بودن یک دیمر در محدوده دمایی ۱۰ الی ۳۰ درجه دمای محیط را در دو فصل سرما و گرما ثابت نگه می دارد.
ترموستات دوفصل سه دور هانیول مدلT6373 دارای کنترل سه دور فن، دکمه روشن و خاموش دستگاه و دکمه تغییر فصل

از روی پنل ترموستات که بر روی دیوار نصب می شود، می باشد. ترموستات دوفصل سه دور هانیول مدلT6373 با سنسور دمای مکانیکی دارای قابلیت تنظیم دمای محیط به دلخواه شما با کاربری ساده جهت انواع فن کوئل های سقفی توکار و رو کار بدون کنترل بوده و قابلیت فرمان به یک شیر برقی دارد. این دستگاه جهت فرمانهای تک مرحله ای نیز استفاده می گردد.

ترموستات‌هانیول مدل T6373 که با عنوان ترموستات سقفی هانیول و یا ترموستات مکانیکی سقفی هانیول معروف است از زمره پرفروش ترین ترموستات‌های هانیول می‌باشد علت فروش خوب این ترموستات قیمت مناسب این ترموستات است و اینکه ارزانتر از سایر ترموستات‌ها به مصرف کنندگان ارائه می‌گردد. مشخصات ترموستات‌هانیول مدل T6373 مکانیکی سقفی را می‌توانید ذیلا مشاهده فرمایید.

       مشخصات:

  • مدل ترموستات: T6373B1239
  • درجه حفاظتIP: 30
  • منبع تغذیه: ۲۲۰ ولت
  • حداکثر جریان خروجی: ۴٫۲ آمپر
  • نوع کاربری: دو فصل (سرمایش و گرمایش)
  • قابلیت برنامه ریزی: ندارد
  • محدوده اندازه گیری دما: ۳۰…..۱۰ درجه سانتیگراد
  • نوع سنسور: مکانیکی
  • نوع عملکرد: قطع/وصلی(ON/OFF)
  • ابعاد: ۱۳۰طول * ۸۰ عرض * ۴۰ عمق

ویژگی های ترموستات دوفصل سه دور هانیول مدل T6373

  • دارای قایلیت فرمان به سه دور فن
  • مجهز به سنسور دیسک مکانیکی
  • مجهز به کنترلر الحاقی جهت کویل آبگرم داکت اسپلیت
  • دو فصل ( سرمایش و گرمایش )
  • کاربری برای اپلیکیشن های تک فرمان
  • ترموستات دوفصل سه دور هانیول مدل T6373

انواع ترموستات هانیول در مدل های مختلف برای کنترل دمای محیط و کنترل دمای کانال هوا ، مورد استفاده قرار می گیرند. فرآیند کنترل توسط ترموستات و از طریق فرمان به فن یا شیر فن کویل،شیر برقی، داکت اسپلیت، پکیج، شیر موتوری، چیلر و …صورت می پذیرد. ( البته در انواع ترموستات اتاقی این امر تنها با کنترل سرعت فن است. )

ترموستات، کنترل کننده الکتریکی خودکار است که برای تنظیم دما در فضای بسته به کار گرفته می شود. غالبا” ترموستات را به دستگاه های تولید گرما یا سرما متصل می کنند تا با قطع و وصل دستگاه، آن فضا را در دمای تنظیم شده ی دلخواه  تثبیت نماید. هنگامی که دما به نقطه تنظیم شده برسد، ترموستات مدار برقی سیستم را قطع کرده و وقتی دما ۳ الی ۵ درجه از نقطه تنظیم شده فاصله بگیرد، دوباره مدار دستگاه را وصل می کند و دستگاه روشن می شود.

ترموستات دوفصل سه دور هانیول مدل T6373ترموستات فن کوئل سقفی سه دور دو فصل آنالوگ هانیول ترموستات تنظیم دما جهت کنترل فن کوئل سقفی می باشد که با داشتن قیمت مناسب و دستور نصب آسان و همچنین طول عمر کارکرد بالا پرفروش ترین محصول در این زمینه در بازار می باشد. این مدل با دارا بودن یک دیمر در محدوده دمایی ۱۰ الی ۳۰ درجه دمای محیط را در دو فصل سرما و گرما ثابت نگه می دارد. این ترموستات دارای کنترل سه دور فن، دکمه روشن و خاموش دستگاه و دکمه تغییر فصل از روی پنل ترموستات که بر روی دیوار نصب میشود، می باشد. ترموستات فن کوئل سقفی سه دور دو فصل آنالوگ هانیول مدل T6373B12390 با سنسور دمای مکانیکی دارای قابلیت تنظیم دمای محیط به دلخواه شما با کاربری ساده جهت انواع فن کوئل های سقفی توکار و رو کار بدون کنترل می باشد. این دستگاه جهت ففرمانهای تک مرحله ای نیز استفاده می شود.

ابعاد ترموستات هانیول

 

نقشه سیم کشی ترموستات هانیولنقشه باز کردن ترموستات هانیول

ترموستات فن کوئل سقفی سه دور دو فصل آنالوگ هانیول ترموستات تنظیم دما جهت کنترل فن کوئل سقفی می باشد که با داشتن قیمت مناسب و دستور نصب آسان و همچنین طول عمر کارکرد بالا پرفروش ترین محصول در این زمینه در بازار می باشد. این مدل با دارا بودن یک دیمر در محدوده دمایی ۱۰ الی ۳۰ درجه دمای محیط را در دو فصل سرما و گرما ثابت نگه می دارد. این ترموستات دارای کنترل سه دور فن، دکمه روشن و خاموش دستگاه و دکمه تغییر فصل از روی پنل ترموستات که بر روی دیوار نصب میشود، می باشد.

ترموستات فن کوئل سقفی سه دور دو فصل آنالوگ هانیول T6373 باسنسور دمای مکانیکی دارای قابلیت تنظیم دمای محیط به دلخواه شما با کاربری ساده جهت انواع فن کوئل های سقفی توکار و رو کار بدون کنترل بوده و قابلیت فرمان به یک شیر برقی دارد.

 دانلود کاتالوگ

کاتالوگ

نمایندگی هانیول honeywell

× نیاز به مشاوره و قیمت محصولات را دارید؟