پمپ فشارآب EBARA



پمپ آب خانگی ابارا از محصولات شرکت ابارا ( EBARA ) می باشد که در 1912 در ژاپن تاسیس شد و با تولید تجهیزات صنعتی از جمله پمپ ، سیستم های پمپاژ و کمپرسور به یکی از تولیدکنندگان صنعتی مطرح در جهان تبدیل شد.امروزه EBARA با نمایندگی در 17 کشور ، علاوه بر ژاپن در کشور های ایتالیا ، برزیل ، چین ، و تایوان نیز به تولید مشغول است. شرکت ابارا از همان بدو تاسيس تلاش خود را بر استفاده بهينه از آب، هوا، حفاظت از ذخاير طبيعي و ارتقاي رابطه ميان انسان و طبيعت متمرکز کرده است. بخش تحقيق و توسعه ابارا نيز در اين راستا تلاش مستمر دارد.

انواع پمپ ابارا عبارتند از:
انواع پمپ آب خانگی و مصارف عمومی، مانند مدل های CDA,PRA,CMA,AGA,CMRو CMC
انواع پمپ های چدنی سانتریفیوژ ابارا مانند مدل های MD, FSA و MMD
انواع پمپ های استیل ابارا مانند مدل های CDX,JEM,DWO و COMPACT
انواع پمپ های استیل ابارا مانند مدل های 3LD,3LM,EVM و3LPF
انواع پمپ های خطی ابارا مانند مدل های LPSوMR و ETHERMA
انواع پمپ های مستغرق ابارا مانند مدل های IDROGO,RIGHT,BEST وMULTIGO DML, DF, DW و DL
انواع مدل های شناور ابارا
انواع پمپ آب خانگی ابارا

پمپ آب خانگی ابارا سری PRA
پمپ آب خانگی ابارا سری PRA که به پمپ های توربینی معروفند که در سایز های مختلف از توان 0.5 تا 2 اسب تولید می شود. پمپ آب خانگی ابارا سری PRA پروانه ای کوچک و برنجی دارد که در داخل پوسته ای چدنی قرار گرفته است.شافت این سری استیل بوده و از آب بند آن مکانیکال سیل از جنس Carbon/Ceramic/NBR می باشد.
توان های بالای این محصول که تا 10 بار فشار تولید می کنند برای بسیاری از فعالیت های صنعتی که محدودیت هزینه و فضا دارند اما خواهان فشار بالایی هستند مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ آب خانگی ابارا سری PRA با توان 0.5 اسب بیشتر استفاده مسکونی دارد و برای ساختمان های کوچکی که محدودیت فضا برای نصب پمپ دارند مناسب است. از ویژگی های پمپ آب خانگی ابارا سری PRA می توان به نصب آسان ، جا به جایی راحت ، جمع و جور بودن ، قیمت مناسب و ... اشاره کرد.

پمپ آب خانگی ابارا بشقابی سری CMA
پمپ آب خانگی ابارا بشقابی سری CMA از سری پمپ های سانتریفیوژ تک پروانه بوده که به پمپ های بشقابی معروفند. این سری از پمپ آب خانگی ابارا پروانه ای برنجی دارد که داخل محفظه ای چدنی قرار گرفته است. این سری در بزرگ ترین سایز که توان 3 اسب دارد حدود 6 بار فشار ایجاد می کند. این سری از پمپ آب خانگی ابارا نسبت به سری PRA کم صدا تر بوده اما فشار دارد. از ویژگی های بارز پمپ آب خانگی ابارا بشقابی سری CMA می توان به قیمت مناسب ، کیفیت مطلوب ، تعمیرات آسان ، کم صدا بودن و ... اشاره کرد. پمپ آب خانگی ابارا بشقابی سری CMA بیشتر جهت مصارف مسکونی استفاده می شوند و معروف ترین مدل آن مدل CMA 1.00 ابارا یا پمپ یک اسب ابارا می باشد.

پمپ آب خانگی ابارا دو پروانه سری CDA
پمپ آب خانگی ابارا سری CDA از سری پمپ های سانتریفیوژ دو پروانه بوده که دو پروانه بودن آن سبب افزایش فشار و دبی آن ها شده است . این سری از پمپ آب خانگی ابارا در توان های 3/4 تا 5.5 اسب تولید می شود که در بزرگترین سایز تا 10 بار فشار کاری ایجاد می کند. پروانه پمپ آب خانگی ابارا سری CDA برنجی یا نوریل ، شافت استیل و بدنه آن چدنی می باشد. این سری از پمپ آب خانگی ابارا بیشتر کاربرد خانگی دارد و در توان های مختلف برای ساختمان هایی با طبقات و واحد های بالا مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین در بسیاری از کاربرد های صنعتی نیز جهت انتقال آب از این سری از پمپ آب خانگی ابارا استفاده می شود.

پمپ آب خانگی ابارا جتی سری AGA
پمپ آب خانگی ابارا سری AGA از سری پمپ های جتی یا مخروطی ابارا بوده که فشار بیشتری نسبت به پمپ های بشقابی ایجاد می کند و آب دهی کمتری دارد. این سری از پمپ آب خانگی ابارا خود مکش بوده وحداکثر تا 8 متر مکش دارد. پروانه این سری برنجی ، شافت استیل و پوسته چدنی می باشد. نکته حائز اهمیت درباره پمپ های جتی این است که این پمپ ها نسبت به پمپ های بشقابی صدای بیشتری دارند. این سری از پمپ آب خانگی ابارا بیشتر کاربرد خانگی دارد و همچنین در بسیاری از کاربرد های صنعتی نیز جهت انتقال آب از این سری از پمپ آب خانگی ابارا استفاده می شود.

راهنمای انتخاب پمپ فشار آب EBARA

ا توجه به این که بسیاری از خریداران پمپ آب خانگی عمده مردم می باشند و اطلاعات کمتری درباره انتخاب مناسب پمپ برای ساختمان خود دارند ، جدول راهنمای انتخاب پمپ خانگی را مطابق بر پمپ آب خانگی بر اساس تعداد طبقات و تعداد واحد ها تنظیم کرده ایم تا بتواند در انتخاب پمپ مناسب شما را یاری کند.

جهت دریافت مشخصات واطلاعات فنی پمپ اباراEBARA کلیک کنید

لطفا جهت مشاوره واستعلام قیمت باماتماس بگیرید
تلفن: ۲-۰۵۱۳۸۴۵۱۹۹۱ فکس: ۰۵۱۳۸۴۳۸۹۵۴ تلگرام: ۰۹۱۵۶۲۱۷۷۸۵
× نیاز به مشاوره و قیمت محصولات را دارید؟