پمپ فشار آب پنتاکس

پمپ آب خانگی پنتاکسیکی از معروف ترین پمپ های ایتالیایی داخل بازار ایران می باشد که عمده شهرت خود را مدیون موفقیت پمپ های خانگی پنتاکس در بازار است.محصولات پنتاکس در بیش از 100 کشور در دسترس هستند و این خود گویای موفقیت و کیفیت این برند ایتالیایی می باشد.پنتاکس با داشتن جدید ترین تکنولوژی های ساخت پمپ در اروپا توانسته برای رقبای مطرح خود خط و نشان بکشد.

محصولات شرکت پنتاکس عبارتند از:
انواع پمپ آب خانگی و مصارف عمومی، مانند مدل های CM - CB - PM
انواع پمپ های چدنی سانتریفیوژ پنتاکس مانند مدل های CR - CS - CH - CA - CMnorm
انواع پمپ های استیل پنتاکس مانند مدل های INOX - MPX
انواع پمپ های مستغرق پنتاکس مانند مدل های GM - GQG - GXR - GX - GQR - MP
انواع مدل های شناور پنتاکس DP - DX - DG - DH - DV - DM - DC - DT
انواع پمپ های خودمکش پنتاکس مانند مدل های CAM - JMC - CAB - INOX - AP
انواع پمپ های طبقاتی پنتاکس مانند مدل های MXP - ULTRA 3 - ULTRA 7 - MP_A - ULTRA_V -

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس
پمپ آب خانگی پنتاکس سری CM
پمپ آب خانگی پنتاکس سری CM یک پمپ سانتریفوژ تک پروانه است که عمده کاربرد آن جهت مصارف خانگی است. این سری از پمپ آب خانگی پنتاکس با بدنه ای چدنی و پروانه ای از جنس نوریل یا برنج به بازار عرضه می گردد. پمپ آب خانگی پنتاکس با توان های 0.5 تا 5.5 اسب جهت انواع مصارف خانگی ، آبیاری و صنعتی مورد استفاده می گیرد.
شافت موتور پمپ آب خانگی پنتاکس استیل و جنس مکانیکال سیل آن «گرافیت-سرامیک» می باشد. از ویژگی های بارز پمپ آب خانگی پنتاکس می توان به کیفیت بالا ، کارکرد بدون لرزش و کم صدا ، مصرف بهینه انرژی ، شافت استیل ، حجم سیم پیچ استاندارد و ... اشاره کرد.

پمپ آب خانگی پنتاکس سری PM
پمپ آب خانگی پنتاکس سری PM که به پمپ های محیطی یا توربینی معروفند جهت مصارف ساختمانی و آبیاری و صنعتی استفاده می شود.این پمپ ها علی رغم ابعاد و اندازه کوچک فشار بالایی ایجاد می کنند.پروانه سری PM پمپ آب خانگی پنتاکس اکثرا از جنس برنج است که داخل پوسته ای چدنی قرار گرفته است. پمپ آب خانگی پنتاکس سری PM فشار کاری 9 بار دارد اما آبدهی پایینی دارد.عمده مشکل پمپ های توربینی یا محیطی این است که این پمپ ها اگر مدتی کار نکند به دلیل فضای کم پوسته ، جام می کند.

پمپ آب خانگی پنتاکس سری CB
سری CB پمپ آب خانگی پنتاکس پمپ های دو پروانه هستندکه فشار خوبی را برای سیستم هایی که به فشار بالا نیاز دارند تامین میکند و در کنار آن آبدهی مطلوبی نیز می دهد. از این پمپ ها عمدتا در ساخنمان ها جهت تامین فشار آب منازل مسکونی و همچنین ساخن انواع بوستر پمپ ها مورد استفاده قرار میگیرد. جنس پروانه در این سری از پمپ آب خانگی پنتاکس از برنج یا نوریل و پوسته چدنی می باشد
.از ویژگی های بارز پمپ آب خانگی پنتاکس می توان به کیفیت بالا ، کارکرد بدون لرزش و کم صدا ، مصرف بهینه انرژی ، شافت استیل ، حجم سیم پیچ استاندارد و ... اشاره کرد.
سری MB پمپ آب خانگی پنتاکس پمپ های دو پروانه هستند که بیشتر جهت مصارف خانگی استفاده می باشند و کاربری ها عمومی دارند. جنس پروانه این سری پمپ ها برنج یا نوریل می باشد و از شافت استیل برخوردار است.البته اکنون از این سری از پمپ آب خانگی پنتاکس کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر از دو سری CB و CM جهت مصارف مسکونی استفاده می شود. سری MB پمپ آب خانگی پنتاکس با فشار کاری 5 بار و آبدهی 12 متر مکعب بر ساعت می تواند گزینه ایده آلی جهت مصارف آبیاری و ساختمانی باشد.

پمپ آب خانگی پنتاکس سری CAM
که به پمپ های جتی یا مخروطی معروفند از سری پمپ های خود مکش بوده که نسبت به پمپ های بشقابی فشار بیشتری ایجاد میکند. پمپ آب خانگی پنتاکس سری CAM پروانه برنجی یا نوریل دارد که تا 8 بار فشار کاری را ایجاد میکند. پمپ آب خانگی پنتاکس سری CAM در سایز های متفاوت از 0.5 تا 2.2 Kw تولید می شود.عمده استفاده از این سری از پمپ آب خانگی پنتاکس جهت ساختمان ها و آبیاری باغ ها می باشد.


راهنمای انتخاب پمپ فشارآب داب DAB

ا توجه به این که بسیاری از خریداران پمپ آب خانگی عمده مردم می باشند و اطلاعات کمتری درباره انتخاب مناسب پمپ برای ساختمان خود دارند ، جدول راهنمای انتخاب پمپ خانگی را مطابق بر پمپ آب خانگی بر اساس تعداد طبقات و تعداد واحد ها تنظیم کرده ایم تا بتواند در انتخاب پمپ مناسب شما را یاری کند.

جهت دریافت مشخصات واطلاعات فنی پمپ پنتاکس Pentax کلیک کنید

لطفا جهت مشاوره واستعلام قیمت باماتماس بگیرید
تلفن: ۲-۰۵۱۳۸۴۵۱۹۹۱ فکس: ۰۵۱۳۸۴۳۸۹۵۴ تلگرام: ۰۹۱۵۶۲۱۷۷۸۵
× نیاز به مشاوره و قیمت محصولات را دارید؟