مبدل صفحه ای کامر کره COMER

مبدلهای صفحه ای کامر، بهترین گزینه جهت تأمین گرمایش آبگرم مصرفی، گرمایش از کف آپارتمانها، گرمایش از کف جهت ذوب برف در پارکینگها و پیاده روها و گرمايش آب استخر و جكوزی می باشد.
ابعاد بسیار کوچک، راندمان بالا و هزینه اولیه کمتر نسبت به منابع دوجداره و کوئل دار، باعث گردیده جایگزین مناسبی برای سیستم های قدیمی باشد. کابردهای عمده مبدل حرارتی صفحه ای کامر در سیستم های گرمایشی بعنوان جایگزین منابع کویلدار و دوجداره، در سیستم های سرمایشی به عنوان اواپراتور و کندانسوردر چیلر ها و هیت پمپ ها، اکونو مایزر، سابکولرو دی سوپر هیتر در سیستم های تبرید و بعنوان واسطه جهت سرمایش پروسه های صنعتی توسط برج خنک کن مدار بسته و در سیستم های صنعتی بعنوان ایر درایر در سیستم های هوای فشرده و خنک کن های روغن می باشد.
مبدل های صفحه ای از تعدادی صفحات نازک با سطح چین دار و یا موج دار که جریان سیال گرم و یا سرد را از هم جدا می کنند تشکیل شده است .صفحات دارای قطعاتی در گوشه ;ها هستند و به نحوی چیدمان شده اند که دو سیال عامل بصورت یک در میان میان صفحات جریان دارند .طراحی و واشربندی بهینه این امکان را ایجاد می کند که مجموعه از صفحات در کنار یگدیگر تشکیل یک مبدل صفحه ای مناسب را بدهند .
. مبدل های حرارتی صفحه ای معمولا در جریان سیالاتی با فشار پائین تر از ۲۵ bar و دمای کمتر از ۲۵۰ درجه محدود می شوند .از آنجا که کانالهای جریان کاملا کوچک هستند جریان قوی گردابه ای و توربولانس موجب بزرگ بودن ضرایب انتقال حرارت و افت فشارها می گردد به علاوه بزرگ بودن تنش برشی موضعی باعث کاهش تشکیل رسوب می شود.
واشرها از نشتی سیال به بیرون مبدل جلوگیری می کنند و سیال ها را در صفحات به شکل مورد نظر هدایت می نمایند. مبدل های صفحه جایگزین مناسبی برای سیستم های گرمایشی قدیمی منازل مانند منابع دو جداره و کوئل دار می باشند و نسبت به آنها فضای بسیار کمتری را اشغال کرده و کارایی بالاتری دارند.
× نیاز به مشاوره و قیمت محصولات را دارید؟