پمپ فشار آب پدرولو



پمپ آب خانگی پدرولا یک محصول ایتالیایی است که با بیش از 30 سال فعالیت شرکت پدرولا توانسته است به برندی جهانی تبدیل گردد.کیفیت، خدمات پس از فروش گسترده و همچنین مشتری مداری ، پدرولا ( pedrollo ) را به جایگاه مناسبی در صنعت دنیا رسانده است.در ایران پدرولا ( pedrollo ) بیشتر با سری پمپ های خانگی پدرولا ( یا پدرولو ) شهرت دارد.
عمده محصولات شرکت پدرولا عبارتند از :
انواع پمپ های خانگی و مصارف عمومی پدرولا ، مانند مدل های PK - PQ - CP
انواع پمپ های چدنی سانتریفیوژ پدرولا مانند مدل های F - FG - 2CP - CP
انواع پمپ های مستغرق پدرولا مانند مدل های ZX - RX - TOP - TOP MULTI
انواع مدل های شناور پدرولا NK - UP - DAVIS - BLOCK
انواع پمپ های خودمکش پدرولا مانند مدل های CK - JSW - JCR - PLURIJET
انواع پمپ های طبقاتی پدرولا مانند مدل های MK - 2-5CP - 2-5CR
انواع بوستر پمپ های پدرولا ( pedrollo )
انواع پمپ آب خانگی پدرولا
پمپ آب خانگی پدرولا سری PK
پمپ آب خانگی پدرولا سری PK که پمپ های محیطی یا توربینی شهرت دارند به دلیل استفاده فراوان جهت تامین فشار آب ساختمان های مسکونی در دسته بندی پمپ های خانگی قرار می گیرند. پمپ آب خانگی پدرولا سری PK شافتی تماما استیل ، پروانه ای برنجی و بدنه ای چدنی دارد. این سری از پمپ آب خانگی پدرولا از 0.5 تا 3 اسب تولید می شود که در بالا ترین توان 10 بار فشار ایجاد می کند. از پمپ آب خانگی پدرولا برای بسیاری از فعالیت های صنعتی که محدودیت هزینه و فضا دارند اما خواهان فشار بالایی هستند مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ آب خانگی پدرولا سری PK با توان 0.5 اسب بیشتر استفاده مسکونی دارد و برای ساختمان های کوچکی که محدودیت فضا برای نصب پمپ دارند مناسب است

پمپ آب خانگی پدرولا بشقابی سری CP
پمپ آب خانگی پدرولا سری CP از سری پمپ های سانتریفیوژ تک پروانه است که به پمپ های بشقابی معروفند. این سری از پمپ آب خانگی پدرولا از توان 0.25 تا 3 اسب تولید می شود که تا 6 بار فشار دارد.
پروانه این پمپ استیل 304 است که در داخل پوسته ای چدنی قرار گرفته است. پمپ آب خانگی پدرولا توانسته است با رعایت اصول کیفیتی و مدیریتی گواهینامه های کیفی معتبر جهانی را کسب کند. معروف ترین مدل از سری CP پدرولا پمپ 1 اسب پدرولا است که جهت بیشتر جهت تامین فشار ساختمان های مسکونی کوچک استفاده می شود.

پمپ آب دوپروانه
یکی از پرکاربرد تربن پمپ های آب خانگی است . پمپ آب خانگی پدرولا سری 2CP با دو پروانه استیلی که دارد می تواند فشار بالایی ایجاد کند و در عین حال آبدهی مناسبی نیز داشته باشد. پمپ آب خانگی پدرولا سری 2CP از توان 1 تا 15 اسب تولید می شود که در بالاترین توان 12 بار فشار ایجاد میکند. این سری از پمپ آب خانگی پدرولا دارای گواهینامه های معتبر اروپایی است. پمپ آب خانگی پدرولا سری 2CP بیشتر کاربرد خانگی دارد و در توان های مختلف برای ساختمان هایی با طبقات و واحد های بالا مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین در بسیاری از کاربرد های صنعتی نیز جهت انتقال آب از این سری از پمپ آب خانگی پدرولا استفاده می شود.

پمپ آب خانگی پدرولا سری JWS
پمپ آب خانگی پدرولا سری JWS از سری پمپ های جتی یا مخروطی پدرولا بوده که فشار بیشتری نسبت به پمپ های بشقابی ایجاد می کند و آب دهی کمتری دارد. این سری از پمپ آب خانگی پدرولا خود مکش بوده وحداکثر تا 8 متر مکش دارد. پروانه این سری برنجی ، شافت استیل و پوسته چدنی می باشد. نکته حائز اهمیت درباره پمپ های جتی این است که این پمپ ها نسبت به پمپ های بشقابی صدای بیشتری دارند. این سری از پمپ آب خانگی پدرولا بیشتر کاربرد خانگی دارد و همچنین در بسیاری از کاربرد های صنعتی نیز جهت انتقال آب از این سری از پمپ آب خانگی پدرولا استفاده می شود.

راهنمای انتخاب پمپ فشارآب پدرولا

ا توجه به این که بسیاری از خریداران پمپ آب خانگی عمده مردم می باشند و اطلاعات کمتری درباره انتخاب مناسب پمپ برای ساختمان خود دارند ، جدول راهنمای انتخاب پمپ خانگی را مطابق بر پمپ آب خانگی بر اساس تعداد طبقات و تعداد واحد ها تنظیم کرده ایم تا بتواند در انتخاب پمپ مناسب شما را یاری کند.

جهت دریافت مشخصات واطلاعات فنی پمپ پدرولو PEDROLLO کلیک کنید

لطفا جهت مشاوره واستعلام قیمت باماتماس بگیرید
تلفن: ۲-۰۵۱۳۸۴۵۱۹۹۱ فکس: ۰۵۱۳۸۴۳۸۹۵۴ تلگرام: ۰۹۱۵۶۲۱۷۷۸۵
× نیاز به مشاوره و قیمت محصولات را دارید؟